Uban!..OMG!!!

Saturday, December 25, 2010

terkejut aku hari ni..tgok ada uban 4 helai di sebalik rambut aku..arghh!!x suka!!..
so,aku nak kongsi bagaimana aku buleh dapat uban..

1-Dulu kecik2 aku ni buas,suka mandi sungai ni la sungai tu laa..so,bahan toksik banyak,.contoh nya,sisa makanan,sisa2 kilang,plastik,orang buang skrap getah,orang melepas,semua bahaya2 la kira..pas 2 aku pulak selamba saja terjun sungai 2,siap lawan flip2 badan lg ngan kawan aku..haha...sory,lari topik,ha,toksik2 2 yg membunuh minyak alami kot klw x salah aku..kalau korang nak tgok minyak 2,time korang shampoo pala,kusap kuat2.pas 2 tgok tpak tangan..minyak 2 yang melindungi kepala,tp aku merosakkan minyak 2..haha
2-Lepas main hujan aku selalu x mandi..
3-Dulu aku suka campur2 pakai minyak rambut,biasa laa,budak2 lg time 2
4-Dulu aku penah pakai Colour yg murah,2 yang rambut rosak
5-Sebab dulu aku malas nak shampoo rambut
6-Aku kalau nampak uban aku suka gatai tangan nak cabut,smpai sekarang aku dok buat mcm tu
7-yg ni x taw la betoi ka x,tp,orang2 tua selalu cakap,orang yg banyak berfikir mmg senang tumbuh uban..mybe gak,ari2 aku dok pikir macam2,masa depan laa,bakal bini laa,klw dapat mak mertua garang aku nak buat macam mana,kdg2 pikir kalau rumah aku terbakar ak nak lari kot mna..(padahal time 2 x dak apa2 pon)
8-tu ja laa kot,so,cuba jangan buat apa yang aku buat ok..

sedih..muda-muda dah tumbuh uban..uwaa...

0 comments:

Post a Comment